מספר טיפים לבחירת חברת שליחויות

חדש באתר! במקום חברת שליחויות קבל משלוח מהיר וזול בחיבור ישיר למאגר שליחים הגדול בישראל! הזמינו עכשיו:

כיום, חברת משלוחים או שליחויות, איך שלא תקראו לזה, עומדת לרשותך עם מספר שירותים מגוונים כגון שליחויות משפטיות, שליחויות מהיום להיום, מסירות מהירות למיניהם ועוד.

לכל השירותים הללו צריך מערך לוגיסטי לא קטן הכולל עובדים, רכבים, קטנועים וכמובן פריסה ארצית רחבה מאוד.

כדי להיות רגוע ולהיות בטוח במלוא האחוזים שהחבילה שאתה שולח תגיע ליעדה במהירות ובשלמותה, רכזנו עבורכם מספר שאלות קריטיות, לדעתנו, שאותם אתם צריכים לשאול את שירות הלקוחות או המכירות של החברה השולחת וכמובן לפי התשובות לשקול את בחירת חברת משלוחים ותחילת עבודתכם המשותפת ביחד עם אותה חברה.

מהי הפריסת הארצית של המשלוחים של אותה חברת שליחויות?

תצאו מנקודת הנחה שלא כל חברה מגיעה למקומות שאתם צריכים להעביר אליהם חבילה או מעטפה. לצורך העניין, החברה שלנו לא מגיעה לאילת אך כן מגיעה ליהודה ושומרון, לצפון הרחוק ורמת הגולן.

במידה ואתה מבצע משלוח חד פעמי, כנראה שתמצא את החברה המתאימה לך, אך במידה ואתה עסק כלשהוא, חנות אינטרנטית או בן אדם שמתחיל לבצע משלוחים, ליעדים שונים בכמויות גדולות, כדאי לבדוק מה הפריסה של החברה, לאיזה מקומות וערים היא לא מגיעה כדי למנוע תקלות במשלוחים העתידיים שתרצה לבצע.

האם יש מעקב אונליין אחר משלוחים בעזרת תוכנה או אפליקציה?

כיום יש טכנולוגיה בכל תחום שתחשבו עליו, גם בחברות משלוחים. לרב חברות השילוח יש מעקב אונליין אחר משלוחים שהם מוציאים וזהו דבר שאתם חייבים לוודא במידה ואתם מוציאים הרבה משלוחים במהלך החודש.

תוכנת מעקב אחר משלוחים הכרחית מאוד כדי לדעת מה הסטטוס של כל חבילה שהוצאתם במשלוח והכי חשוב זה לדעת האם הצד השני קיבל את החבילה. תוכנת מעקב חוסכת הרבה זמן בהמתנה לנציגי שירות אם רוצים לדעת מה סטטוס המשלוח.

עצה ממני – אל תעבדו עם חברה שאין לה מעקב אחר משלוחים אלא אם כן אתם לא כל כך אוהבים את החיים ?

בחירת חברת משלוחים: מי השליחים של החברה ואיזה הכשרה הם עברו?

חברות משלוחים עובדות בשני קונספטים –

  1. מעסיקים עובדים פרילנסרים בעזרתם הם מוציאים את המשלוחים בכל הארץ.
  2. מעסיקים עובדים שכירים, לחברה יש עליהם פיקוח מלא.

אותם חברות שמעסיקים פרילנסרים יש יותר בעיות עם השליחים מכיוון והם לא יודעים איזה הכשרה עבר אותו שליח, לא יודעים כמה זמן הוא יעבוד איתם ומהי רמת האמינות שלו.

חברות שמעסיקים שליחים שכירים תמיד יעבירו אותם הכשרה בסיסית, הכרות עם החברה, זהירות בדרכים, אחריות אישית, עמידת בזמנים וביצוע משימה בשלמותה.

נשמע כמו גיבוש לסיירת אך לא – כך באמת מכשירים שליחים.

תמיד תשאפו לעבוד עם חברה שהשליחים הם שליחי הבית שלה ולא עובדים חיצוניים שמוציאים חשבונית בסוף החודש לחברה.

מהי הלוגיסטיקה של החברה?

בחירת חברת משלוחים דורשת מחקר מעמיק לפני. לכל חברת משלוחים יש את האמצעיים הלוגיסטיים שלה כדי שהיא תבצע את המשלוחים במקצועיות ומהירות. חבילה ששוקלת 20 ק"ג לא יכולה להישלח עם קטנוע אלא עם רכב כלשהוא.

מסמכים משפטיים, מעטפות ודברים באותו סדר גודל כן יכולים להישלח עם קטנוע ואפילו רצוי כדי להגיע יותר מהר.

חברת שליחויות צריכה להעמיד לרשות הלקוח את כל האמצעיים הלוגיסטיים: רכבים פרטיים, מסחריים וקטנועים ולבצע את השליחות בתמיכת הלוגיסטיקה המתאימה.

השאלה שצריכה להישאל היא איזה כלי רכב עומדים לרשות הלקוח ונמצאים באותה חברה.

מהם סוגי המשלוחים שהחברה מבצעת?

ישנם לא מעט סוגים של משלוחים, כפי שציינו בתחילת המאמר. ישנם משלוחים שצריכים להגיע באותו היום ליעד שלהם ויש כאלה שגם תוך 7 ימי עסקים זה תקין.

חשוב לדעת את סוגי המשלוחים שהחברה מבצעת והאם היא מתאימה לכם בתור לקוחות, כמובן שתיקחו בחשבון משלוחים עתידיים שתצטרכו לבצע עם אותה החברה שאתם מתחילים לעבוד איתה ביחד.

חברת דיל דליברי עומדת לרשותך

חברתנו מתמחה בכל סוגי המשלוחים, עובדים בפריסה ארצית, רכבים גדולים, רכבים קטנים וקטנועים.

ברשותנו שליחים שכירים שעובדים אצלנו המון שנים בעלי ניסיון רב, אחריות על הכתפיים ויודעים לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר.

תוכן עניינים
אולי יעניין אותך
מבצע!
משלוחים מהיום להיום - איסוף תוך חצי שעה
משלוח לחיפה - 450 ₪
משלוח לבאר שבע - 450 ₪
משלוח לירושלים - 260 ₪
משלוחים מהיום להיום לכל חלקי הארץ!
*איסוף מאיזור המרכז בלבד