מהם הצרכים של עסקים לשליחויות? כל המידע לבעל עסק

חדש באתר! במקום חברת שליחויות קבל משלוח מהיר וזול בחיבור ישיר למאגר שליחים הגדול בישראל! הזמינו עכשיו:

בתור בעלי העסקים או מנהלים בחברות גדולות אתם מתמודדים באופן קבוע עם צורך לשנע חבילות וסחורות במידיות, ובתדירות גבוהה.

בעולם הגלובלי של ימינו שירותיה משלוחים עפולה אחד מהשירותים החשובים ביותר שיש לכל עסק, ויש לבצע סיעור מוחות רחב מאוד לפני שאתם בוחרים את שירות המשלוחים שמתאים לעסק שלכם. על מנת לבחור שירות משלוחים לעסק אתם צריכים להסתכל על השירותים שהעסק שלכם מספק כמו גם על הצרכים של הלקוחות או מקבלי החבילות מן העבר השני.

יצירת איזון בין כל הפרמטרים האלו מאפשרת לכם לבחור את חברת השליחויות אשר תספק את המוצר הטוב ביותר מבחינתכם ותשמור על המוניטין שלכם בפני הלקוחות. כך שזהו האינטרס שלכם למצוא את החברה הטובה ביותר. על מנת לכן לבחור אספנו לכם את כל הטיפים הכי חשובים בנוגע לצרכים של עסקים בעולם השליחויות.

 

מדוע חשוב למצוא שירותי שליחויות מהירות לעסקים?

מרבית העסקים הקיימים כיום בישראל משתמשים בשירותי שליחויות מהירים לפחות פעם אחת בחודש. מדובר בשליחויות מהיום להיום או שליחויות מהיום למחר. שירותי השליחויות המהירים נותנים מענה מאוד מדויק לצרכים מיידי מיידים של החברה.

אתם רוצים למצוא שירותי שליחויות מהירים לעסק גם אם אתם לא משתמשים בהם באופן קבוע. זאת, מהסיבה הפשוטה שכאשר יש לכם צורך לשלוח ללקוח הזמנה דחופה, או להעביר מסמכים חשאים כמו שליחויות משפטיות של העסק במהירות ממשרד למשרד, אתם לא רוצים להסתמך על מערכת הדואר הרגילה או על חברת שליחויות שלא מתחייבת לבצע את השליחות ללא דיחוי. עצם העובדה שיש לכם על מי לסמוך מאפשרת לכם להתנהל באופן יומיומי מבלי לחשוש מהשלכות אל מול מקבלי החבילות.

 

שירותי שליחויות דיסקרטיים לעסקים

בייחוד בתחום המשפטי או בתחום ההיי-טק יש צורך באופן כמעט קבוע לבצע שירותי משלוחים אשר חשאיותם  גבוהה מאוד. לעיתים, אתם חייבים להעביר סיכומים משפטיים  ללקוחות שלכם, או לשלוח זימונים למתן עדות בבתי המשפט. אילו מסמכים רגישים מאוד אשר מחייבים אתכם לרמת סודיות גבוהה ואתם לא יכולים לשלוח אותם בדואר רגיל. בשוק הישראלי של ימינו קיימים שירותי שליחויות דיסקרטיים אשר נותנים מענה ללקוחות בצורה מלאה ומבטיחים שאף אחד לא יקרא את המסמך פרט למען המדוייק. אז אם אתם רוצים להעביר חוזה או מסמך אישי ששייך לבית העסק שלכם אתם חייבים להשתמש בשירותי השליחויות הכי דיסקרטיים שאתם יכולים.

 

איך לבחור את שירות השליחויות לעסק?

בבואכם לבחור את שירותי חברת שליחויות לעסק אתם חייבים להתייחס לכמה נקודות משמעות, אשר יכולות לסייע לכם לבחור בצורה הנכונה ביותר את החברה איתה תתקשרו:

  1. תדירות – מהי תדירות המשלוחים אותה העסק שלכם עתיד לממש. שאלה זו חייבת להיות השאלה הראשונה שאתם שואלים על מנת שתוכלו לחפש את החברה שעומדת דרישת סף הזו. אם אתם צריכים איסוף מסמכים או חבילות בכל בוקר, אתם מעוניינים למצוא את החברה שנותנת לכך מענה ראוי.
  2. אמינות – במיוחד כאשר מדובר במסמכים או בחבילות יקרות ערך מאוד, אתם רוצים לוודא של החברה יש מוניטין חיובי ושהיא מבצעת את עבודתה נאמנה בעזרת שליחים מקצועיים. כך אם אתם צריכים להעביר תכשיט שנרכש על ידי לקוח שלכם, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהחבילה תגיע ליעדה ואתם תגרמו ללקוח לקבל את חוויית השירות המושלמת ביותר.
  3. סוג השירות – ישנם סוגי שירות רבים בעולם השליחויות ולכל אחד מהם מטרה שונה לחלוטין. בין אם אתם צריכים שירותי שליחות מדלת לדלת, ובין אם אתם צריכים שירותי בלדרים או הפצה, כל האופציות מונחות על השולחן ואתם רק חייבים להגדיר מה הוא סוג השירות שנדרש לכם. כך תוכלו לספק ללקוחות שלכם מענה מלא לקבלת הסחורה או המסמכים.
  4. הלקוחות – בבחירת סוג השליחות אתם צריכים להסתכל גם על הדרישות של הלקוח ולוודא שכשהוא מקבל את החבילה הוא גם מקבל את חווית הרכישה או השירות הטובה ביותר שאתם יכולים לתת לו. ודאו כי לחברת השליחויות יש אפשרויות מעקב, כך שהלקוח יוכל לדעת מתי תגיע אילו החבילה ולקבל שירות לקוחות לאורך תהליך הפצה.
  5. עלויות – כחלק מהשירותים שאתם נותנים ללקוחות שלכם אתם גם נותנים להם את שירותי המשלוח, של המוצרים בעסק שלכם. לכן אתם צריכים לגלם בעלות המוצרים גם את עלויות המשלוח שלכם על מנת לוודא שהמשלוח הוא רווחי למוצר שלכם וכי אתם לא משקיעים כמות עצומה של כספים בשירותי המשלוח. למחירון השליחויות המלא לחץ כאן.

 

פתרון דינאמי לשליחויות קבועות

חברות רבות בישראל אשר פועלות בתדירות שליחויות גבוהה מאוד משקיעות מאמצים רבים על-מנת למצוא את שירותה שליחויות אשר יענה על כל הצרכים שלהם. מסיבה זו בדיוק ישנן חברות שליחויות שמציעות הנחות גדולות או הסדרים כלכליים לטובת אותן החברות. אם אתם רוכשים כמות משלוחים קבועה אחת לחודש או לאורך תקופה אתם יכולים למצוא את עצמכם משלמים סכומים נמוכים בהרבה מאשר הזמנות בודדות של שירותי משלוחים.

העולם הגלובלי הפך את חברות המשלוחים לחברות אשר משנות את השירותים שלהם באופן תדיר במיוחד ומאפשרות דינמיות גדולה בהתאם ליכולות שלהן, להיקף המשלוח, לתדירות העבודה עם הלקוח ואפילו לעונות השנה. ישנן עונות בהן עלויות המשלוח עולות בשל העלויות של השינוע, כך שלא שווה לכם לשלוח כמות גדולה של מוצרים בשילוח אווירי, ומומלץ לפנות לשילוח ימי לדוגמא.

אם אתם תצליחו למצוא את הנוסחה שמתאימה לעסק שלכם, ותכירו בדיוק את הצרכים שלכם, אתם תוכלו להגיע למשא ומתן עם חברות השילוח כאשר ידכם על העליונה. חברות השילוח יעשו הכל על מנת לסייע לכם באופן קבוע והן יצאו את מירב השירותים הקיימים בה כדי לעשות זאת. אתם רק צריכים לערוך את סקר השוק.

תוכן עניינים
אולי יעניין אותך
מבצע!
משלוחים מהיום להיום - איסוף תוך חצי שעה
משלוח לחיפה - 450 ₪
משלוח לבאר שבע - 450 ₪
משלוח לירושלים - 260 ₪
משלוחים מהיום להיום לכל חלקי הארץ!
*איסוף מאיזור המרכז בלבד