חברת שליחויות בבית שמש

אם בשנים עברו אנשים הסתמכו בעיקר על דואר ישראל שיספק להם חבילות וישנע חבילות למענם, ב-2020 אתם מוזמנים להכיר את חברת דיל דליברי – חברת שליחויות בבית שמש לציבור הפרטי, העסקי ועוד. שליחויות משפטיות בבית שמש והאזור? גם השירות הזה קיים. בואו נרחיב. 

בין אם אתם מחפשים אחר חברת שליחויות שתשנע עבורכם שליחות משפטית, או שמא חברת משלוחים שתנייד עבורכם משלוחים לעסק, דיל דליברי היא חברת המשלוחים שלכם. אתם מוזמנים להכיר את חברת השליחויות שקיימת מ-2013, ועד היום מספקת שירותי משלוחים לאלפי לקוחות. וחשוב מכך, מספקת שירות לאלפי לקוחות קבועים. כל מה שצריך לדעת ב-2020 על משלוחים לציבור הפרטי, לעורכי דין, לחברות, ארגונים ועסקים:

 

חברת שליחויות בבית שמש פרטית ויעילה לכל משלוח ומסירה

אם אתם מחפשים אחר חברת שליחויות בבית שמש, אנחנו יודעים בדיוק מדוע אתה עושים את זה. יש סיכוי טוב שנמאס לכם לשנע ולנייד חבילות המתעכבות בדרכן, או חמור מכך, אפילו לא מגיעות ליעדן. אם כך, בואו נדבר על אפשרויות שילוח ושליחויות לציבור הפרטי, העסקי, עבור עורכי דין ועוד. 

אלפי לקוחות קבועים נהנים משירותי המשלוחים של חברת דיל דליברי, החברה שמספקת שירותי משלוחים בפריסה כמעט ארצית. שירותי המשלוחים של חברת דיל דליברי כוללים שינוע וניוד של חבילות עסקיות, חבילות משפטיות, מסירות למשרדים ממשלתיים, חבילות לציבור הפרטי ועוד.

 

האם כדאי להסתייע בחברת משלוחים פרטית?

בימינו, אנשים מודעים היטב לעובדה, שדואר ישראל לא מהווה את שירות המשלוחים האידיאלי. ואנחנו ממש מעדנים את מילותינו. אם בעבר דואר ישראל היווה את האופציה היחידה עבור שירותי משלוחים, הרי שבשנת 2020 כבר כולנו מודעים לכך ששירותי המשלוחים של דואר ישראל מתעכבים לא מעט פעמים, לפעמים אפילו לא מגיעים ליעדם. 

בשל כך, חברת דיל דליברי הציבה לעצמה את המטרה הברורה להוות את אופציית שירותי המשלוחים המקצועיים ביותר בישראל. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי במקרים מסוימים, לא בטוח שלציבור הפרטי יהיה משתלם להשתמש בשירותי המשלוחים של חברות שילוח פרטיות. דיל דליברי מצאה פתרון לנושא הזה.

 

לא יקר מדי עבור הציבור הפרטי? הפתרון של דיל דליברי

מאחר שהעלויות של חברת שילוח עשויות להיות יקרות עבור משלוחים לציבור הפרטי, חברת דיל דליברי הנפיקה כרטיסיית משלוחים שבעזרתה ניתן לחסוך עלויות על מסירת חבילות לציבור הפרטי, משלוחים, מסמכים וכו'. 

אתם מוזמנים עוד היום ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת דיל דליברי, אותו שירות לקוחות שיעשה הכול בכדי לא לעכב אתכם, ולא לעכב את התהליך של מסירת חבילות ושילוח. אם נמאס לכם מזמני המתנה ארוכים בשירות הלקוחות של דואר ישראל, כנראה שחברת שילוח פרטית היא הפתרון עבורכם. 

 

סוגי שירותי משלוחים של דיל דליברי

בין השירותים שחברת דיל דליברי מספקת, תוכלו גם למצוא את השירות של משלוחי אקספרס בפריסה כמעט ארצית. ניתן לבצע מסירות אישיות של חבילות, מסמכים משפטיים ומשלוחים מכל סוג, ואתם יכולים גם לעקוב אונליין אחרי המשלוח שהחברה משנעת עבורכם. 

חשוב לציין, כל משלוח ומשלוח אשר נשלח בעזרת צוות המשלוחים של החברה, נמסר באופן אישי לנמען במידה שיש צורך בכך. וזה חשוב ביותר כאשר מדברים על מסירות משפטיות, למשל. מסירות משפטיות עבור עורכי דין חייבות להגיע ליעד המדויק שלהן, ואם יש צורך בכך, חברת השילוח חייבת להחתים ולוודא מסירה אצל הנמען. בין אם אתם צריכים חברת שליחויות ומשלוחים מסוג כזה או אחר, צוות מקצועני השליחויות של דיל דליברי כאן בכדי לסייע. בהצלחה!

מבצע!
משלוחים מהיום להיום - איסוף תוך חצי שעה
משלוח לחיפה - 450 ₪
משלוח לבאר שבע - 450 ₪
משלוח לירושלים - 260 ₪
משלוחים מהיום להיום לכל חלקי הארץ!
*איסוף מאיזור המרכז בלבד