חברת שליחויות ביבנה

ניהול חנות, על כל המשתמע מכך היא משימה שיכולה להיות מאתגרת במיוחד לאור התחרות העזה שמגיעה מעולם המסחר המקוון. ולכן, בשנים האחרונות בעלי עסקים נעזרים בשירותיהן של חברת שליחויות ביבנה לצרכי שינוע חבילות וסחורות אל בית הלקוחות, ויצירת סטנדרט שירות גם בקרב הקונים באינטרנט. כדי לצלוח את המעבר למסחר מקוון, חשוב ליצור תשתית איתנה של שליחויות מהירות ואמינות, על בסיס חברה מנוסה ואחראית, כדי לאפשר למנהלי החנות לשמור על קצב עבודה ולבצע משימות חשובות אחרות בעסק.

 

עשרת הדברות של עולם השליחויות – איך לבחור חברת שליחויות ביבנה

ההצלחה אל מול חברת שליחויות ביבנה תלויה ביכולת שלכם לממש את עשרת הדיברות לעולם שינוע הסחורות והחבילות:

  1. הבינו את הצורך. כאשר אתם יודעים מה אתם צריכים (למשל שילוח של חבילות בגדים לבית הלקוחות שלכם), אתם יכולים לפנות בלקוח לספקי השירות המתאימים.
  2. הגדירו כמויות. כדי להתאים את אופן העבודה לפעילות של חברת שליחויות ביבנה חשוב לבצע הערכה של כמות המשלוחים שאתם עתידים לבצע בכל שבוע או חודש.
  3. הגדירו זמן. אם אתם מתחייבים ללקוחות שלכם על לוח זמנים לשילוח, חשוב לאתר חברה שיכולה לעמוד בלוח הזמנים הזה, ללא עיכובים או איחורים.
  4. הגדירו תקציב. כדי לאפשר לכל אחד ואחת מהלקוחות שלכם לקבל שירותים בעלות נוחה והגיונית לשוק, אתם רוצים לבחור בחברת שליחויות שיכולה לספק לכם שירות בתעריף הולם לתקציב שלכם.
  5. הכירו את האפשרויות. לכל חברת שילוח יש כמה אפשרויות עבודה (למשל, שילוח בודד של חבילה בעלות של 30 ₪ ובפרק זמן של שלושה ימי עסקים). צרו השוואה בין החברות כדי להבין מי הם נותני השירות ההולמים ביותר. 
  6. השוו מחירים. במיוחד כאשר מדובר על כמויות גדולות של משלוחים, כל שינוי קטן בהצעת המחיר יכול להיות מהותי במיוחד. אם אתם יכולים למצוא חבילות שילוח חודשיות, שמאפשרות לכם לבצע כ 1000 משלוחים למרכז הארץ בעלות של 4000 ₪, ייתכן מאוד ויהיה חיסכון כלכלי על פני תוכניות שילוח בתמחור פר יחידה. יחד עם זאת, ללא בדיקה מעמיקה קשה לדעת.
  7. דברו עם אנשי החברה. משא ומתן על תנאי ההתקשרות ותקשורת רציפה עם האחראים של חברת שליחויות ביבנה, היא המפתח לתוצאות אותן אתם רוצים לקבל.
  8. תקנו טעויות. אם וכאשר קורות טעויות, בקשו לשוחח ולהבין איפה בשרשרת האספקה התרחש הכשל ואיך ניתן להתמודד איתו בפעמים הבאות.
  9. עקבו אחרי תגובת הלקוחות. אם יש לכם לקוח לא מרוצה, בדקו, שאלו, ונסו להבין מה בהתנהלות המשלוח פגם בחוויית הקנייה של הלקוח.
  10. בצעו התאמות. לעיתים תהליך העבודה שלכם משתנה (מוצרים חדשים נוספים, היקף העבודה גדל), ויש לכך השפעה ישירה על הפעילות של חברת השליחויות. על כן חשוב לבצע התאמות בפעילות וליצור מרחב עבודה הולם לאנשי המקצוע שלכם.

 

משלוח מעולה הוא עניין של תשתית לוגיסטית מתוקתקת

כדי שתצליחו להעביר כל חבילה ליעדה במהירות וביעילות האפשרית, צריכה חברת השילוח שלכם להחזיק במגוון רחב מאוד של כלי הפצה, עובדים מנוסים ותשתית מיון וסינון של חבילות.

אלו הם תנאי הבסיס להצלחת תהליך העבודה, על אחת כמה וכמה אם מדובר על כמויות גדולות של חבילות. ולכן אתם רוצים לבחור בחברות שכבר הוכיחו את היכולות שלהן והן מחזיקות במוניטין חיובי בתחום והן יכולות לאפשר לכם להתרחב ולבצע פיתוח עסקי גם בעתיד. אז כל שנותר לכם הוא למצוא את החברה שתגשים לכם את החלומות.

מבצע!
משלוחים מהיום להיום - איסוף תוך חצי שעה
משלוח לחיפה - 450 ₪
משלוח לבאר שבע - 450 ₪
משלוח לירושלים - 260 ₪
משלוחים מהיום להיום לכל חלקי הארץ!
*איסוף מאיזור המרכז בלבד