חברת שליחויות בראשון לציון

לאור העלייה המאסיבית בשימוש של לקוחות בשירותי מסחר מקוון, עולה על פני השטח הצורך להשקיע משאבים בהטמעה של שירותי חברת שליחויות בראשון לציון אצל רבים מאוד מבעלי העסקים בעיר. זו היא תגובה הגיונית ומתבקשת להתפתחות למסחר המקוון, אבל כאשר הקמת מערך השילוח לא תואמת לפעילות העסק בפועל, הוא עלול לפגוע בקהל הלקוחות שלכם ובסופו של יום גם לפגוע במותג אותו אתם רוצים לתחזק. ולכן אתם חייבים לקחת אחריות על כל תהליך השילוח, בין אם הוא מנוהל על ידי צוות העובדים שלכם ובין עם על ידי חברת שליחויות בראשון לציון.

 

חברת שילוח בראשון לציון – שירות מעולה בעיקר לעסקים קטנים

בעסקים קטנים החיוניות של חברת שליחויות בראשון לציון הוא גדולה במיוחד. שכן עסק משפחתי הוא עסק עם משאבים מאוד מוגבלים, גם מבחינת תקציב וגם מבחינת כוח האדם הפועל בתוך העסק. כך שכל החלטה היא החלטה שמשפיע על קצב הייצור בעסק ועל האפסקה ללקוח. כאשר אין ביכולתכם עוד לעמוד בקצב ההזמנות, יש מקום להאציל סמכויות לחברות מקצועיות. זאת כמובן תחת תנאים מסוימים ובקרה אחר ביצועי החברה, כדי לשמר את רמת השירות אליה התרגלו הלקוחות שלכם.

חברת שליחויות בראשון לציון

 

למה אתם רוצים להשתמש בשירותי חברת שילוח?

ישנן שלוש סיבות מרכזיות שבגללן אתם ממש רוצים להשתמש בשירותי חברת שליחויות בראשון לציון:

  1. כי כך אתם לא מבזבזים זמן מיום העבודה שלכם. במקום לשנע סחורה ללקוח בעצמכם, יש מישהו אחר שתופס פיקוח על התהליך ומאפשר לכם לפנות יותר זמן לניהול העסק, לחשיבה אסטרטגית על פיתוח עסקי ועל מתן השירות שרק אתם יכולים לספק ללקוחות שלכם. זו היא החלטה שמפנה לכם דה פקטו, עוד כמה שעות של עבודה פרודוקטיבית מידי יום ביומו. 
  2. כי כך אתם יכולים להיות בטוחים שיש מי ששומר על החבילה שלכם. העברת החבילה בדואר ישראל היא אופציה. אבל היא לא אופציה רלוונטית למי שרוצה לשמור על הסחורה שלו שלמה ותחת מעקב צמוד. כאשר אתם נעזרים בחברות שליחויות מקצועית, אתם שולטים במיקום החבילה (במרבית החברות כיום חלק מהשירות הסטנדרטי הוא מעקב אחר החבילה. לחילופין ייתכן ותרצו לשלם עוד כמה עשרות שקלים כדי לקבל עדכונים שוטפים מחברת השילוח אודות מיקום החבילה.
  3. כי כך אתם יכולים לרכוש שירות שמתאים לצרכים שלכם, בעלות שמתאימה ליכולות העסק שלכם. על פי רוב, ברכישת שילוח בודד תשלמו בין 50-100 ₪, כתלות בגודל החבילה ובמיקום היעד. לעומת זאת, ברכישה של חבילת שליחויות קבועה, תוכלו להוריד את עלות המשלוח היחידה ולמצוא שירותי שילוח לחבילות קטנות בעלויות נמוכות יותר (לעיתים אפילו בעלות של 20-30 ₪). כל שאתם צריכים לעשות הוא לברר מראש מה עתידים להיות הצרכים שלכם, מבחינת היקף החבילות בחודש והדחיפות של העברת החבילות ללקוח. כך לחברות השילוח יהיה יותר קל לספק לכם הצעות מחיר לשילוח הסחורה במחיר שאתם תצליחו לעמוד בו.

 

ההחלטה הכי חשובה שתיקחו בעסק – חברת השילוח המקצועית שלכם

הבחירה בחברת שילוח, במיוחד בקרב עסקים קטנים היא בחירה שמרחיבה את טווח הפעילות של העסק ובהתאמה גם מגדילה את הרווחים. ולכן, אתם רוצים להבטיח שחברת השליחויות תוכל לעמוד בקצב הגידול בהזמנות שלכם גם לטווח הארוך ולשמר את אותה רמת השירות ללקוחות הקצה. כך, שביעות הרצון תישמר גם אם אתם תחוו הרבה יותר הזמנות ויהיה לכם קל הרבה יותר לפתח את העסק שלכם ולהגיע ליעדים הפיננסים והארגוניים שהצבתם לעצמכם מלכתחילה.

מבצע!
משלוחים מהיום להיום - איסוף תוך חצי שעה
משלוח לחיפה - 450 ₪
משלוח לבאר שבע - 450 ₪
משלוח לירושלים - 260 ₪
משלוחים מהיום להיום לכל חלקי הארץ!
*איסוף מאיזור המרכז בלבד