חברת שליחויות בתל אביב

במידה בלתי מבוטלת, תל אביב היא המרכז העסקי החשוב ביותר בכלכלה הישראלית. שם מתרחשים כל האירועים הכי חשובים ומשפיעים, קמות חברות גדולות ומתנהלות פעילות בהיקפים שאנחנו לא יכולים לדמיין אפילו. וכדי להמחיש עד כמה הכלכלה שלנו מתבססת על אזור המרכז, צריך להסתכל על היקף הפניות של לקוחות לקבל שירות מכל חברת שליחויות בתל אביב. השליחויות של מסמכים, של מוצרים ושל הזמנות ללקוחות מאפשרות להקל על העובדים ולייעל את התקשורת בין ספקים וכך בעצם להאיץ את הכלכלה.

 

החיפוש אחר חברת שליחויות בתל אביב, הוא קל מאי פעם

ככל ועולם השילוח, ועל אחת כמה וכמה עולם השילוח המקומי הופך לכלי חזק יותר בידי מנהלי חברות וארגונים, כך עולה הביקוש של לקוחות לקבל את הסחורה שלהם עד לדלת הבית. והמשמעות היא שיש יותר פניות לעזרת חברת משלוחים בתל אביב, כדי לקחת אחריות על תחום העיסוק הזה. כיום אתם לא צריכים להתבסס על חיפוש ארוך ומייגע, כאשר ניתן בלחיצת כפתור אחת למצוא אינספור חברות שעובדות באיזור הפעילות שלכם ויכולות להיות רלוונטיות לצרכים שלכם. ולכן, השקעת המשאבים בתהליך החיפוש אחר חברת שליחויות בתל אביב היא כמעט ומינימלית.

חברת שליחויות בתל אביב

 

שלושה דגשים להתקשרות עם חברת שליחויות בתל אביב

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להבטיח שאתם בוחרים חברת שליחויות מקצועית בתל אביב הוא לתאם שלושה פרמטרים חשובים:

  1. איסוף הסחורה – בהתאם להיקף הסחורה או הפעילות של החברה שלכם, אתם רוצים לקבוע את מועדי איסוף הסחורה ההולמים ביותר לצרכים שלכם. בבתי עסק גדולים, איסוף סחורה על בסיס יומי הוא כמעט וסטנדרט, לעומת זאת בבתי עסק מקומיים וקטנים יותר אסופים על בסיס שבועי או דו שבועי יכולים להיות רלוונטיים יותר.
  2. עלות השילוח – ניתן לתמחר שילוח בעלות פר חבילה (למשל חבילה של שני קילו, מתל אביב לפתח תקווה יכולה לעלות לכם כ50 ₪). לחילופין, במקרה ואתם מוציאים כמויות גדולות של סחורה בכל פעם, הפתרון הנכון יותר הוא לרכוש "בנק שליחויות" בעלות משתנה (למשל, 100 שליחויות של חבילות עד 5 ק"ג, בעלות של 1000 ₪).
  3. עמידה בלוחות הזמנים מול לקוח הקצה – רמת השירות באה לידי ביטוי בצורה הטובה והחשובה ביותר בשירות מול לקוחות הקצה שלכם. אתם לא נמצאים שם, בדלת בית הלקוח, והשליח הוא הלכה למעשה הפנים של החברה אל מול הלקוח. לכן חשוב להתעקש על עמידה בסטנדרט שילוח על פי לוח הזמנים שהבטחתם ללקוחות שלכם. כל עיכוב בקבלת המשלוח משפיע במהירות שיא על מידת שביעות הרצון של הלקוחות שלכם משירות החברה הכללי ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם לספוג ביקורות בגלל עבודה לא אחראית ולא מאורגנת של חברה חיצונית.

 

האצלת הסמכויות לחברה שתעמוד בסטנדרט שלכם

כבר מהשיחה הראשונה עם חברת שליחויות בתל אביב אתם רוצים להבטיח שכל אחת ממעגלי העבודה בחברת השליחויות יכול לעמוד בהיקף העבודה שלכם. שליחי בשטח, מחסני מיון ואפילו הצוות המנהלי של החברה.

כל אלו הם אנשי מפתח שיכולים להשפיע עמוקות על העסק שלכם. ההחלטה הלא נכונה עלולה לפגוע אנושות בבית העסק שלכם ואתם לא רוצים למצוא את עצמכם עומדים במצב לא נעים מול לקוח קצה לא מרוצה בגלל טעות שאין לכם שליטה עליה כלל. ירידה לפרטים הקטנים כבר בשלבי ההתקשרות הראשונית והגדרת עבודה ברורה יכולות לשפר משמעותית את התקשורת עם חברת השליחויות, כך שאתם ממש לא רוצים להקל ראש בשיחות המיקוח האלו.

מבצע!
משלוחים מהיום להיום - איסוף תוך חצי שעה
משלוח לחיפה - 450 ₪
משלוח לבאר שבע - 450 ₪
משלוח לירושלים - 260 ₪
משלוחים מהיום להיום לכל חלקי הארץ!
*איסוף מאיזור המרכז בלבד