חברת שליחויות הרצליה

בהרצליה תנופת הפעילות העסקית הביאה למרכז התודעה הציבורית את הצורך בסיוע מקצועי של חברות שליחויות בצורה ברורה הרבה יותר בשנים האחרונות. יחד עם זאת, יש ביקוש גבוהה מאוד לסיוע של חברת שליחויות בהרצליה אשר יכולה לענות על צרכים פרטיים ואישיים. בין בתי השגרירים והשכונות העמידות של העיר, מסתובבים כל העת אנשי שליחויות מקצועיים שמקלים עד מאוד על אנשים פרטיים ומאפשרים לכל אחד להעביר סחורות או מסמכים ליעדם בצורה הטובה ובטוחה ביותר.

 

חברת שליחויות בהרצליה לשליחויות פרטיות ועסקיות

ישנו הבדל מהותי בין שירותי חברת שליחויות בהרצליה לעסקים לבין שירותי החברה לאנשים פרטיים. ראשית, בשל היקף העבודה והביקוש למשלוחים. על פי רוב בקרב חברות מדובר על היקף עצום של עבודה לעומת אנשים פרטיים שצריכים סיוע ממוקד בשינוע של חפצים או של מכתבים.

שנית באופי החבילות. חברות וארגונים מעבירים ללקוחות שלהם גם חבילות (אם לומר את האמת, כיום זה הוא הרוב המכריע של המשלוחים), וגם מכתבים,  מסמכים או סחורות. לעומתם בקרב אנשים פרטיים הנפח המאסיבי של משלוחים מתרכז במכתבים ומסמכים אישיים או חבילות קטנות מאוד (למשל חבילות מזון לחייל שסוגר בבסיס).

חברת שליחויות בהרצליה

 

מדוע חשוב להתעקש על רמת שירותי שליחויות גבוהה בשליחות אישית?

  1. כי אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מעבירים שליחות אישית, לידיים שאתם לא יכולים לסמוך עליהן. ולכן חשוב לבחור בחברה שתעביר את המשלוח מדלת אל דלת בפרק הזמן המהיר ביותר ותחת עינו הפקוחה של משלח מנוסה ואחראי.
  2. כי אתם רוצים להרגיש בנוח לבקש את שירותי החברה גם בהתראה קצרה ולדעת שתקבלו שירותים מעולים. אם יש לכם צורך בשירותי חברת משלוחים ואתם לא יכולים להתעכב או להמתין, החלופה שמציעות חברות שליחויות לשירות הדואר היא החלופה האולטימטיבית.
  3. כי יש איזון בין עלות השירות לאיכות השירות אותה אתם מקבלים, גם כאשר מדובר על שירותי משלוחים למקומות שונים או במשקלים שונים. עלות משלוח בודד יכולה לאדם פרטי נעה על פי רוב בין 20-50 ₪, לעומת משלוחים של חברות גדולות אותם יכולות החברות למצוא בעלות של 20-30 ₪. ההבדל הכספי הוא אולי מהותי, אבל חשוב לכם לשמור על איכות שירות , בוודאי ובוודאי משום שהשירות הוא ממוקד ואתם לא רוצים לאבד את החבילה היקרה שלכם בדרך.

 

עלות הוגנת לשירות שאתם רוצים וצריכים

עלות הוגנת היא המפתח לחברת השילוח האולטימטיבית. קשה לצפות להפתעות בתחום, שכן החברות מציעות שירותים דומים וטווחי מחירים זהים, אבל עדיין שווה לכם לבחון את השירותים ואת האפשרויות שלכם, כדי לרכוש את השילוח הנכון ביותר לצרכים שלכם במחיר שאתם יכולים לעמוד בו. זו היא דרישה מאוד בסיסית וחשובה של אנשים רבים ולכן גם בחברות עצמן יש תמי תהליך חשיבה ועדכון של המחיר לטובת הלקוחות.

 

החברה שמשכללת את כל הצרכים – היא החברה המנצחת שלכם

בעולם השליחויות יש רק דרך אחת להצליח לבחור נכון והיא לבחור מאוזן. כמעט אף פעם לא תוכלו להיות מרוצים במאת האחוזים מהחברה איתה תעבדו.

ולכן השאיפה בפועל של לקוחות רבים היא למצוא את החברה שלה יש את ההצעה הכי הוגנה ומאוזנת להציע לכם. למשל, איסוף רק בשעות מסוימות של היום, עלות נוחה יחסית של שילוח אבל, העברה מהירה במיוחד של החבילה.

אל תחששו לבדוק ולנסות, להתאים ולשנות. רק כך תצליחו למצות את כל האפשרויות ולהביא למצב שבו אתם מנהלים את השליחויות האישיות שלכם באופן המיטיבי והיעיל ביותר.

מבצע!
משלוחים מהיום להיום - איסוף תוך חצי שעה
משלוח לחיפה - 450 ₪
משלוח לבאר שבע - 450 ₪
משלוח לירושלים - 260 ₪
משלוחים מהיום להיום לכל חלקי הארץ!
*איסוף מאיזור המרכז בלבד