חברת שליחויות בירושלים

כל מנהל או בעלים של בית עסק, במיוחד בשנים האחרונות רואה את הערך המשמעותי והחיוני שיש למתן אפשרות משלוח. במיוחד כאשר מדובר על מוצרים אהובים ונמכרים, הלקוחות הישראלים מתחילים ללמוד שאפשר לצרוך סחורות ושירותים בצורה אפקטיבית הרבה יותר דרך האינטרנט. וזה בדיוק המקום למצוא לעצמכם חברת שליחויות בירושלים שתתפתח יחד עם העסק שלכם, תצמיח אותו ותצליח לספק ללקוחות שלכם את השירות הרצוי עד לדלת הבית, בצורה הטובה ביותר ובכל הזמנה מחדש.

 

שירותי משלוחים בירושלים לבעלי עסקים – מה חשוב לדעת?

רגע לפני שאתם מעדכנים את הלקוחות שלכם אודות שיתוף פעולה חדש עם חברת שליחויות בירושלים חשוב להבין את אופן התמחור ההולם ביותר לצרכים שלכם. בעלי עסקים שצפויים לדרוש שירותים מצומצמים יחסית, יכולים לבחור בתעריך שילוח פר חבילה.

המחירים לשילוח זה תלויים בגודל המוצר וביעד אליו נשלחת החבילה, אך לרוב הם נעים בין 30-100 ₪ לחבילות קטנות. לחילופין, ככל ואתם רוצים להוציא כמויות גדולות של חבילות ללקוחות שלכם, ייתכן מאוד ותרצו למצוא שירות משלוחים בירושלים אשר מאפשר לכם לשלם על המשלוח לפי משקלים או לפי ימי השילוח הנדרשים לכם.

כמובן שככל ונפח השילוח עולה כך יהיה לכם קל יותר להתאים מחירים ועלויות לצרכים שלכם. למשל, חברות שמוציאות משלוחים על בסיס יומי, ניתן להתאים עלות משלוח שיכולה להגיע אפילו ל10-20 ₪ לחבילות קטנות.

 

תהליך עבודה מובנה והתאמה לצרכי הלקוחות

כמובן שלא רק עלות המשלוחים היא המפתח להצלחת תהליך השילוח. כדי לאפשר ללקוחות שלכם להנות משירות מושלם אתם צריכים ליצוע מערך לוגיסטי שלם, מתוזמן בקפידה ומדויק מאוד.

החל משלב ההזמנה האינטרנטי ועד להגעת המשלוח לדלת הלקוח, כל מערכת הלוגיסטיקה חייבת לתפקד בקצב שיא, בכל שעות הפעילות. רק כך הלקוחות שלכם יזכו לקבל את השירות לו הם מצפים. שביעות הרצון של הלקוח מהקנייה כולה, תלוי בעיקר באופן השילוח, כי זה הוא החלק בו יש ממשק ישיר עם הלקוח ושם הלקוח בוחן אתכם בעין מאוד ביקורתית. 

 

ניהול קבוע של תנועת סחורה – משימה לחברה מנוסה ואחראית

לאור כל זאת, מנהל או בעלים של חברה שלא לוקח בצורה הרצינית והאחראית ביותר את ההתייחסות שלו לאופן השילוח ולהתקשרות עם חברת שילוח, צפוי במהרה לגלות כי הלקוחות נוטשים, מאוכזבים או פשוט לא מגיעים לרכוש ממנו. חבירה לאנשי צוות בעלי ניסיון בעולמות השילוח לחנויות אינטרנטיות הוא על פי רוב הצוות שמכיר את השטח, ויכול לעמוד בכל הדרישות של הלקוחות ושלכם.

זה הוא סנכרון מושלם בין היכולות שלכם לייצר או לספק את המוצרים, לבין תהליך המיון והסינון של החבילות ללקוחות, כדי לשמור על זמני השילוח המובטחים ללקוחות שלכם, ואתם לא רוצים ולו לרגע לזלזל בתהליך ולוותר על אלמנטים חשובים בו.

 

הקמת עסק בראש שקט – תלויה בחברת השליחויות

לא משנה עד כמה אתם מנוסים בעסקים, ככל ואין לכם ניסיון בתחום השילוח אתם לא רוצים לקחת החלטות על בסיס ניחוש או ניסוי וטעיה.

זה הוא העסק שלכם והשקעתם בו עד לנקודה זו את כל המשאבים שלכם, כולל לא מעט כסף. ולכן אל תבחלו באמצעים, תשקיעו זמן בחיפושים ותמצאו את חברת השילוח שתבצע את המשימות שלה על הצד הטוב ביותר.

בחירת חברת שליחויות בירושלים, תהיה המקפצה המקצועית המהותית ביותר שניתן לבצע בעסק כיום והיא בתמורה תגדיל משמעותית את הרווחים וההכנסות שלכם. כך שיהיו לכם יותר דרכים להתפתח עסקית, רק כי בחרתם להשקיע משאבים בערוץ מכירה חזק.

מבצע!
משלוחים מהיום להיום - איסוף תוך חצי שעה
משלוח לחיפה - 450 ₪
משלוח לבאר שבע - 450 ₪
משלוח לירושלים - 260 ₪
משלוחים מהיום להיום לכל חלקי הארץ!
*איסוף מאיזור המרכז בלבד