משלוחים לעסק קטן

כל בעל עסק קטן עובד, מתכנן, פועל למען מטרה אחת ועיקרית – להגדיל את היקף העסק, ההכנסות והעבודה כך שביום מן הימים הוא יהפוך לעסק גדול.

בעלי עסק קטן יודעים שעליהם להשקיע יותר זמן ועבודה בטיפוח ושימור העסק שכן בניגוד לעסק גדול העובד עם לקוחות רבים ומקרה של עזיבת לקוח אחד – לא משפיעה יותר מידי על מאזן הכוחות.

באנר דיל דליברי משלוחים לעסק קטן

 

צריכים משלוחים לעסק קטן? הגעתם לקום הנכון ביותר עבורכם

הרי כאשר מדובר בעסק קטן העובד עם קהל לקוחות מצומצם יחסית, לכל לקוח ולקוח יש חשיבות ועל בעל העסק הקטן להעניק שירות אישי, מקצועי ומוקפד להפליא.

אחת הדרכים שבהן עסק קטן יכול להגדיל ולהרחיב את טווח הפעילות שלו ולהפוך לעסק גדול ועוצמתי הינה באמצעות הקמת מערך משלוחים.

באמצעות מערך משלוחים ניתן להרחיב ביעילות את קהל הלקוחות ולהגדיל את כמות העבודה ומשכך גם את ההכנסות.

כמו כן, חשוב להדגיש כי קיימים עסקים קטנים רבים אשר עיקר עבודתם מתרכזת במשלוחים.

כך או אחרת הרי שיש לבחור בצורה נכונה חברת משלוחים לעסק קטן – חברה שתהיה מקצועית, מיומנת ואחראית ותעניק לכם שירות ברמה גבוהה.

 

משלוחים לעסק קטן – טבלת מחירים

 

סוג השליחות עלות השליחות
משלוח עם מעל חבילה אחת ועד 10 חבילות לאותה הכתובת הנחה של 25% מהחבילה השנייה עד החבילה ה10
משלוח עם מעל 10 חבילות ועד 20 חבילות לאותה הכתובת הנחה של 50% מהחבילה השנייה ועד החבילה ה20
איסוף כנגד הפצה 25% הנחה על איסוף

 

אז מה עלי לבדוק לפני שבוחרים חברת משלוחים לעסק קטן?

כפי שראינו, עסק קטן מתנהל בצורה קצת אחרת ושם דגש על פרמטרים מסוימים שמשפיעים על תפקודו הכולל.

כאשר אנו באים לבחור חברת משלוחים לעסק קטן כמו למשל עסק שצריך שליחויות משפטיות מדי פעם, עלינו לבחון את כל מאפייני החברה כמו גם מהן הדרישות שלכם ולראות שאתם מקבלים מהחברה מענה מספק.

כאשר עסק קטן עושה משלוחים עליו לדאוג לשירות מקצועי ומהיר שכן כמו שציינו כבר כל טעות קטנה או אכזבה עלולה לגרום להפסד לקוחות ובכך לפגיעה בתדמית העסק.

כמו כן, כאשר עסק קטן עושה משלוחים הרי שחברת המשלוחים היא הפנים שלו מול הלקוחות ועלינו לדאוג לשדר ללקוחות מקצועיות, אמינות ורצינות.

משכך, עליכם לבחור בחברת משלוחים בעלת ניסיון עשיר בתחום אשר תוכל להעניק ללוות אתכם במערך המשלוחים ולחזק אתכם.

חברת משלוחים לעסק קטן צריכה להיות בעלת זמינות גבוהה למשלוחים מהיום להיום בכל שעות פעילות העסק ולדאוג שהמשלוחים יגיעו ללקוחות ארוזים בקפידה כמו גם במהירות רבה.

המדובר בפרמטר חשוב במיוחד בעיקר בעסקים קטנים העובדים בשעות לא שגרתיות וזקוקים למערך משלוחים בזמינות גבוהה שיבצע עבורם את השליחויות.

אין ספק שבחירה בחברה בעלת ניסיון עשיר בתחום אשר עובדת שנים רבות מהווה יתרון משמעותי שכן המדובר בחברה מיומנת אשר וודאי נתקלה בלא מעט תקלות במהלך הדרך כך שהיא תדע להעניק לכם פתרון יעיל ובמקרה היותר טוב להקדים תרופה למכה ולמנוע כניסה לבעיה.

 

מה כדאי לדעת לפני שבוחרים חברת משלוחים לעסק קטן?

כאשר אתם בוחרים בחברת משלוחים מהיום למחר ומעוניינים להגן על עצמכם מכל הכיוונים – הרי שכדאי לסכם את הכול בחוזה מסודר ולקבוע כללים, ותנאים.

לדוגמה, במקרה בו נדרשתם לשלם ללקוח פיצוי או שלקוח ביטל את ההזמנה אך לא באשמת העסק שלכם אלא בעקבות תקלה או בעיה בחברת המשלוחים, הרי שמן הראוי שחברת המשלוחים תדאג לפצות אתכם בהתאם.

כמו כן, עם העסק שלכם מציע משלוחים רגישים, עדינים או אישיים מומלץ לבחון באילו כלי רכב משתמשת חברת המשלוחים ולבדוק האם המשלוחים שלכם יהיו מוגנים ויגיעו בשלמותם ללקוחות.

בנוסף, הרי שעליכם לוודא שחברת המשלוחים ערוכה ומוכנה לעבודה סדירה בכל תנאי מזג האוויר, קיצוניים ככל שיהיו על מנת שהעסק שלכם והלקוחות לא יפגעו.

כמו בכל החלטה עסקית הרי שיש צורך לבחון היטב את כל הפרמטרים ואפילו לבצע סקר שוק קצר על מנת שתהיה לכם את התמונה המלאה.

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

מבצע!
משלוחים מהיום להיום - איסוף תוך חצי שעה
משלוח לחיפה - 450 ₪
משלוח לבאר שבע - 450 ₪
משלוח לירושלים - 260 ₪
משלוחים מהיום להיום לכל חלקי הארץ!
*איסוף מאיזור המרכז בלבד