חברת שליחויות בחיפה

הדבר העוצמתי והחשוב ביותר בעולם כיום הוא עולם הלוגיסטיקה. אי אפשר לנהל אורח חיים כלכלי ועסקי, על כל המשתמע מכך ללא רמה מקצועיות ומיומנת של שירותי לוגיסטיקה איכותיים. ולכן הביקוש ההולך וגובר לשירות חברת שליחויות בחיפה הוא רק עניין טבעי והגיוני. יחד עם זאת, ההתקשרות הראשונה עם חברת שליחויות יכולה להעלות לכם אינספור שאלות מקצועיות ואתם לא רוצים למצוא את עצמם לקוחים החלטה שתפגע בעסק שלכם.

 

איך לבחור חברת שליחויות בחיפה – חמישה טיפים מנצחים

כדי לבחור חברת שליחויות בחיפה, בצורה הטוה והמיטיבה, יש חמש שאלות שאתם רוצים לשאול את עצמכם ובעיקר את צוות חברת השליחויות:

  1. מה היקף הפעילות הקבוע שלכם, ומה הם הציפיות שלכם לעתיד לבוא? במיוחד אם אתם חברה מתחילה שעתיד לעבור תהליך פיתוח עסקי, הגדרת היקף העבודה הוא הבסיס להתקשרות עם חברת שליחויות מתאימה. התקשרות עם חברה קטנה מידי תאלץ אתכם בעתיד להחליף חברה וזו היא פרוצדורה שיכולה לשאוב מכם זמן ומשאבים.
  2. מה הן היכולות שלכם מבחינה כלכלית, ומה הוא התקציב שאתם מוכנים להשקיע בעבודה עם חברת שליחויות בחיפה? אתם צריכים להחליט על מסלול התשלום המתאים לכם ביותר. יש חברות שיציעו לכם מחיר אחיד לחבילה (למשל 5 ק"ג בעלות של 50-60 ₪). בעוד שחברות אחרות יכולות לאפשר לכם תמחור גמיש יותר (למשל עד 100 משלוחים בעלות של 1000 ₪). ככל וחשוב לכם למצוא מחיר נוח, השוואת עלויות היא תהליך חשוב שאתם לא רוצים לפספס.
  3. מה הם הדרישות המקצועיות שלכם, עליהן אי אפשר להתפשר כלל במהלך העבודה המשותפת עם החברה? האם אתם רוצים לקבוע יום איסוף קבוע, שבו תעבירו את כל הסחורה שלכם ישירות את חברת השילוח? או שיש לכם צורך להוציא סחורה באופן קבוע ללקוחות שלכם ולכן יש צורך באיסוף על בסיס יומי?
  4. איך אתם רוצים להתמודד עם נושא החזרות סחורה מלקוחות או ספקים? במידה ויש צורך לבצע איסוף מבית הלקוח של מוצר פגום, האם חברת השליחויות תוכל לספק את השירות או שהלקוח יאלץ לשלוח את המוצר. כמו כן האם יש עלויות נוספות לשירותים אלו, והאם הם משנים את כדאיות הפעילות עם חברת השליחויות.
  5. מה היא חלוקת האחריות בין צוות החברה שלכם לבין צוות חברת השליחויות? במידה ומתרחשת תקלה בשרשרת האספקה ללקוחות, ויש נזק כספי לחברה שלכם, מי נושא באחריות הכלכלית לנזק? למשל אם מוצר נפגע בדרכו ללקוח או שהלקוח קיבל את המוצר באיחור ניכר. חשוב לעגן את הנקודה הזו בחוזה ההתקשרות מול החברה וכך למנוע מצב של אי בהירות מול חברת השליחויות ברגע של תקלה.

 

מתחילים לפעול במשותף, ברגל ימין ובהרגשה בטוחה

המטרה שלכם בתהליך הסינון של חברת שליחויות בחיפה היא קודם כל למצוא את אנשי המקצוע שמספקים לכם שקט נפשי. האצלת סמכויות בעסק היא לעולם לא מטלה שקל לבצע, אבל אתם רוצים וצריכים לבצע אותה, כדי לאפשר לעסק להתפתח ולהתרחב.

על כן, חשוב למצוא חברת שליחויות כמו דיל דליברי שאתם מאמינים בה ויכולים לפקח על הנעשה בה מבלי להתערב באופן אקטיבי בתהליכי העבודה. זו היא דרישה אותה אתם לא תראו באה לידי ביטוי כבר ביום הראשון, אבל תוכלו לקבל מושג אודות יכולות החברה בשיחות ובתהליך המשא ומתן שאתם מנהלים עם אנשי החברה בדרך לחתימה על חוזה ההתקשרות. עם תחילת העבודה תחושו בשינוי ותראו שיהיה לכם קשה מאוד לחזור אחורה ולהתנהל בעצמכם.

מבצע!
משלוחים מהיום להיום - איסוף תוך חצי שעה
משלוח לחיפה - 450 ₪
משלוח לבאר שבע - 450 ₪
משלוח לירושלים - 260 ₪
משלוחים מהיום להיום לכל חלקי הארץ!
*איסוף מאיזור המרכז בלבד